Τρίτη 19 Μαΐου 2009

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: "Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΨΕ..."

"Mε κορόιδεψε και όσο κι αν το χρυσώσει το χάπι δεν θα το καταπιώ!"

Ο Καρατζαφέρης με κορόιδεψε... Κι επειδή κορόιδεψε εμένα κι άλλους σαν κι εμένα χρόνια τώρα, νόμισε πως θα κοροϊδέψει και τους Αμερικάνους.Για αυτό επέλεξε την αγαπημένη τους και άξια εκπρόσωπο τους στην Πατρίδα μας Νίκη Τζαβέλα για να την βάλει επικεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου του. Ναι. Για αυτό την επέλεξε και για τις άλλες γνωριμίες. Ούτε για τις θέσεις της, ούτε για τα πιστεύω της που θα προσπαθήσει με σθένος κρύψει.
Ο Καρατζαφέρης με κορόιδεψε... και μου ζητάει να γλείψω εκεί που έφτυνα γιατί αυτός το διάλεξε χωρίς να ρωτήσει κανέναν. Παίζει με τα πατριωτικά μου αισθήματα και με εκβιάζει, νομίζοντας πως δεν έχω άλλες επιλογές. Μπορεί να νομίζει πως το κενό που θα αφήσω θα αναπληρωθεί εύκολα από το «Σταρ σύστεμ» που θα τον παίξει, αφού η λεγάμενη είναι γνωστή υπάλληλος όλων των αφεντικών που ίδιος μέχρι πριν από λίγο καιρό αναθεμάτιζε.
Ο Καρατζαφέρης με κορόιδεψε... αλλά είναι η τελευταία φορά που το κατάφερε. Η συνείδηση μου αντιστέκεται. Όπως αντιστάθηκε όταν αποχαιρετούσα άπαξ δια παντός την Ρηγίλλης και τα συναυτά. Για αυτήν και για άλλους σαν αυτήν βγήκα από το μαντρί... Αλλά ο Καρατζαφέρης με κορόιδεψε... Και την βρίσκω ξανά μπροστά μου. Αλλά αυτή τη φορά δεν θα το καταπιώ για το καλό του Καρατζαφέρη. Όχι λέμε... Όσο κι αν τοχρυσώσει το χάπι δεν θα το καταπιώ... Την Κυριακή 7 Ιουνίου, του Αγίου Πνεύματος, ξέρω πολύ καλά τι θα κάνω και τι δεν θα κάνω... Ελπίζω ναξέρουν κι άλλοι πολλοί που κορόιδεψε μαζί μου...
Ευχαριστώ...
Π.Ν




Αναρτήθηκε από BLOG ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: